Trápí vás vaše práce?
Cítíte se stále jako prodavačka v obchodě a přitom chcete být něco více než jen obchodník?
Chcete být úspěšní a chcete mít spoustu spokojených zákazníků?
Chcete navýšit své obraty?
Chcete si splnit své sny a cíle?
Pokud ANO, jste tady správně. Doporučím vám 5 zásad, které jsou nezbytné k tomu, abyste dosáhli těchto vysněných cílů. Patříte-li do skupiny obchodníků a stále máte pocit, že se vám nedaří, jak byste chtěli, je potřeba u sebe něco změnit.
Vystudovala jsem Vysokou školu ekonomickou v Ostravě, celý svůj život se vzdělávám v oblastech, které mi pomáhají v osobním růstu. A v podstatě po svých studiích se celý život věnuji obchodu a poradenství. V této oblasti již nejsem tedy žádný nováček, ale člověk se stále učí. Proto vám přináším 5 zásad, které se mi v práci s lidmi osvědčily.
Chcete-li něco zákazníkovi nabídnout je nutná:
- znalost potřeb zákazníka
- znalost produktů, které chcete zákazníkovi nabídnout
- osobní zkušenost s produkty, které nabízíte
- schopnost se zákazníky komunikovat a poskytovat jim váš osobní servis
- nadšení pro tuto práci
Myslím si, že pro začátek vám tento návod postačí a budete-li se držet těchto 5 zásad, určitě se posunete z pozice obchodníka na osobního poradce svých klientů. Utvoříte si těmito zásadami své jméno – „osobní brand neboli osobní značku“ a ta vám pak pomůže dostat se do povědomí více lidí.
Tyto zásady jsou pouze začátkem vašeho růstu. Proto neváhejte, a začněte se držet těchto 5 zásad a posunete se výš a výš. Budu ráda, napíšete-li mi vaše zásady, kterými se řídíte Vy?
06/05/2016