4 doporučení Petra Havlíčka na téma „hubnutí“

Ing. Petr Havlíček je specialista na výživu, který vydal již několik hezkých knih o hubnutí, receptech, ale především ho můžete znát z televizního pořadu „vím co jím“ – ve spolupráci s Festivalem zdravého nakupování společně s  Ph. Dr. Karolínou Hlavatou Ph. D.. 

Projekty Petra Havlíčka, specialisty na výživu

„Akademie zdravého životního stylu“ – tento projekt byl spuštěn již v roce 2013 a jeho cílem bylo poskytnout široké veřejnosti nejen teoretické, ale i praktické dovednosti v rámci zdravého životního stylu. Tento projekt, kterého se poradce na výživu „Petr Havlíček“ osobně účastnil,  byl realizován formou workshopu, kde se především odborníci na výživu zaměřili na téma“chytré nakupování“.

Tento projekt měl nečekaný úspěch a musel se opakovat 3x. Projekt měl pokračování workshopů i v Brně a Ostravě na různá témata pod vedením největším kapacit v oblasti zdravého životního stylu. Představila se v něm také známá osobnost Prof. Ing. Jana Dostálová , CSc., která je velkou odbornicí na téma „Éčka“ a s kterou jsem měla tu čest se osobně setkat na odborném školení v Praze na její oblíbené téma „E“. Osobně jsem si byla vyslechnout i Ph. Dr. K. Hlavatou Ph.D., která měla krásnou přednášku ve Vivě v Ostravě.

„Fandíme zdraví“ jedná se o projekt iniciativy Vím co jím a piju o.p.s. V září 2016 odstartoval tento program na 15 vybraných základních školách ČR. Program nabízel možnost, jak komplexně podpořit snahu o průběžné zlepšování stravovacích návyků žáků, zvyšování kvality školního stravování i rozšíření pohybových aktivit.

Ing. Petr Havlíček se nově začal zaměřovat také na oblast on-line vzdělávání a jeho kurz pod názvem „Zhubni chytře“ si můžete pořídit za cenu 870,- Kč. 

4 doporučení Petra Havlíčka na téma „hubnutí“

Co říká tento odborný poradce na výživu na otázku: Co je při hubnutí nejdůležitější?

  1. Jídlo – vědět, kolik toho můžu sníst. Svůj stravovací režim zvolit tak, aby výdej byl o něco vyšší než příjem. Efektivnější je upravit si skladbu stravy, lehce snížit energetický příjem a raději výdej zvyšovat pohybem!
  2. Pravidelnost – zásadně nehladovět v průběhu dne, ale jíst pravidelně a v pravidelných intervalech.
  3. Pohyb – bez správného pohybu a dostatečného pohybu to prostě nepůjde. To si musí uvědomit každý, kdo chce se svou váhou něco udělat.
  4. Relax a hlavně dostatečné množství spánku (alespoň 6-7 hodin denně). Bez dostatečného odpočinku se neobejdeme, pokud chcete být výkonní, svěží a psychicky v pohodě a štíhlí.

Tyhle 4 doporučení pro správné hubnutí doporučuje Ing. Petr Havlíček a já osobně bych přidala ještě „pohodový život“ neboli „vyrovnaný partnerský vztah“, který tyto 4 doporučení zmiňované výše doplní. A hlavně pro hubnutí je velmi důležitý pro vaši podporu!

Tisk

Napsat komentář